Kdy máme pracovat, když stále sedíme na poradě?
3DEXPERIENCE 23. 06. 2017Způsob práce většiny tzv. techniko-hospodářských pracovníků (THP) se postupem času změnil na vysedávání na poradách, odpovídání na maily a zapisování do firemního informačního systému.
Je to častý závěr plynoucí z procesních analýz, které na trhu provádíme s cílem povýšit procesy našich zákazníků. Všichni se ptají, kdy mají pracovat a jak mohou přinášet firmě přidanou hodnotu, kvůli které byli zaměstnáni. Tato situace se stává kritickou především pro technické profese s vysokou přidanou hodnotou o které je na trhu aktuálně velká nouze. Některé firmy mění pod tlakem událostí vnitřní procesy dle nové strategie 3DEXPERIENCE, která mnohé z procesních problémů pomáhá řešit. Začínají využívat jednotnou platformu pro řízení businessu, tedy vývoje, projektů i komunikace.
Hlavním důvodem transformace je, že v sobě tento nový přístup kombinuje důležité principy jako:
- Řízení nápadů (Ideation management) – Pro nové nápady nemusíme svolávat poradu, ale vznikají v rámci non-stop online brainstormingu všech kteří mají k tématu co říci. V liberálním prostředí sítě se většinou řešení problémů objeví od těch, kteří nemusejí mít při organizované poradě potřebu svůj dobrý nápad prezentovat. Nápady se třídí a sítem k vyššímu managementu propadají jen ty nejlepší.
- Project management and task tracking – Zakázky a vývojové projekty jsou řízeny projektově se zadáním znalosti zdrojů, kvality a termínů.
- Data management – Data, soubory a informace jsou na jednom sdíleném místě. Know-how firmy i zaměstnanců vždy chráněno, dle určené firemní politiky.
- Instant reporting – Management má v každém okamžiku přehled o stavu zakázek, zpožděních i aktuální volné kapacitě.
Porady takto mohou být omezeny a emailing využíván pouze pro externí a klíčovou komunikaci, nikoliv jako chat. Zvýší se průchodnost zakázek firmou, stihne více práce a zaměstnanci i management jsou spokojenější. Roste konkurenceschopnost celé společnosti a přestává se pracovat stylem hašení požárů. Na krátkých osobních poradách se tým pouze ujišťuje, že reportovaný stav je reálným obrazem skutečnosti.
Unikátní přínos platformy 3DEXPERIENCE
Připravenost pro průmyslové odvětví:
- Strojírenství
- Letectví
- Automotive
Připravenost pro různé typy firem podle způsobu práce:
- Výrobní firmy (zakázková, sériová, malosériová výroba)
- Vývojové firmy
- Konstrukční kanceláře
- Obchodní firmy
Pro každý segment z výše uvedených kombinací jsou na platformě 3DEXPERIENCE předpřipravené procesy best-practices, tzv. EXPERIENCES. Zkušenosti posbírané ze stovek podobných firem po celém světě. Z těchto zkušeností se může inspirovat jak zkušený management velké korporace, tak začínající malá firma. Platforma 3DEXPERIENCE ctí unikátnost každé společnosti a na základě BVA analýzy je následně platforma nastavena podle lokálních zvyklostí. Nastavení je prováděno odborníky tak, aby nepříznivě neovlivnilo budoucí aktualizace. Při komplexním analytickém přístupu implementace hovoříme o celé firemní strategii, či transformaci 3DEXPERIENCE.
Konzultanti společnosti Technodat mají dostatek praktických zkušeností, aby pojmenovali úzká místa v podniku a poradili s transformací.
DALŠÍ ZPRÁVY ZE SEKCE: NOVINKY a ČLÁNKY
"Sociální automobil" pro ALZHEIMER HOME Zlín
V termínu 26. listopadu 2024 byl za účasti představitelů sponzorských …
Čtěte víceCABLE FORUM 2024 splnilo svůj cíl!
Psal se den 8. a 9. října 2024 a my jsme měli to potěšení přivítat …
Čtěte více