Kdy máme pracovat, když stále sedíme na poradě?

3DEXPERIENCE, 28. 06. 2017

Způsob práce většiny tzv. techniko-hospodářských pracovníků (THP) se postupem času změnil na vysedávání na poradách, odpovídání na maily a zapisování do firemního informačního systému.

Je to častý závěr plynoucí z procesních analýz, které na trhu provádíme s cílem povýšit procesy našich zákazníků.  Všichni se ptají, kdy mají pracovat a jak mohou přinášet firmě přidanou hodnotu, kvůli které byli zaměstnáni. Tato situace se stává kritickou především pro technické profese s vysokou přidanou hodnotou o které je na trhu aktuálně velká nouze. Některé firmy mění pod tlakem událostí vnitřní procesy dle nové strategie 3DEXPERIENCE, která mnohé z procesních problémů pomáhá řešit. Začínají využívat jednotnou platformu pro řízení businessu, tedy vývoje, projektů i komunikace.

Hlavním důvodem transformace je, že v sobě tento nový přístup kombinuje důležité principy jako:

  • Řízení nápadů  (Ideation management) – Pro nové nápady nemusíme svolávat poradu, ale vznikají v rámci non-stop online brainstormingu všech kteří mají k tématu co říci. V liberálním prostředí sítě se většinou řešení problémů objeví od těch, kteří nemusejí mít při organizované poradě potřebu svůj dobrý nápad prezentovat. Nápady se třídí a sítem k vyššímu managementu propadají jen ty nejlepší.
  • Project management and task tracking – Zakázky a vývojové projekty jsou řízeny projektově se zadáním znalosti zdrojů, kvality a termínů.
  • Data management – Data, soubory a informace jsou na jednom sdíleném místě. Know-how firmy i zaměstnanců vždy chráněno, dle určené firemní politiky.
  • Instant reporting – Management má v každém okamžiku přehled o stavu zakázek, zpožděních i aktuální volné kapacitě.

Porady takto mohou být omezeny a emailing využíván pouze pro externí a klíčovou komunikaci, nikoliv jako chat. Zvýší se průchodnost zakázek firmou, stihne více práce a zaměstnanci i management jsou spokojenější. Roste konkurenceschopnost celé společnosti a přestává se pracovat stylem hašení požárů. Na krátkých osobních poradách se tým pouze ujišťuje, že reportovaný stav je reálným obrazem skutečnosti.

Unikátní přínos platformy 3DEXPERIENCE

Připravenost pro průmyslové odvětví:

  • Strojírenství
  • Letectví
  • Automotive

Připravenost pro různé typy firem podle způsobu práce:

  • Výrobní firmy (zakázková, sériová, malosériová výroba)
  • Vývojové firmy
  • Konstrukční kanceláře
  • Obchodní firmy

 

Pro každý segment z výše uvedených kombinací jsou na platformě 3DEXPERIENCE předpřipravené procesy best-practices, tzv. EXPERIENCES. Zkušenosti posbírané ze stovek podobných firem po celém světě. Z těchto zkušeností se může inspirovat jak zkušený management velké korporace, tak začínající malá firma. Platforma 3DEXPERIENCE ctí unikátnost každé společnosti a na základě BVA analýzy je následně platforma nastavena podle lokálních zvyklostí. Nastavení je prováděno odborníky tak, aby nepříznivě neovlivnilo budoucí aktualizace. Při komplexním analytickém přístupu implementace hovoříme o celé firemní strategii, či transformaci 3DEXPERIENCE.

Konzultanti společnosti Technodat mají dostatek praktických zkušeností, aby pojmenovali úzká místa v podniku a poradili s transformací.  

Chci více informací o řešení

DALŠÍ ZPRÁVY ZE SEKCE: NOVINKY a ČLÁNKY

Sociální sítě

Newsletter