3D PLM | kontakt
Zákazníci 3D PLM řešení Dassault Systèmes (produkty 3DEXPERIENCE, CATIA, ENOVIA, DELMIA, Composer a další), kteří mají uzavřenou smlouvu o technické podpoře, mají uživatelskou podporu zdarma.
Pracovníci technické podpory jsou k dispozici v pracovní dny Po-Pá v časech 8:00-16:00
Technickou podporu je možné žádat prostřednictvím:
Aplikace HelpDesk
Pomocí aplikací Helpdesk a CRM evidujeme všechny požadavky zákazníků na podporu a tím zajišťujeme co nejrychlejší plnění a sledování stavu těchto požadavků. Zákazníci mohou vkládat žádost o podporu pomocí Helpdesku a tak mít přehled o stavu plnění jednotlivých požadavků.
Přístup do aplikace Helpdesk žádejte na e-mailové adrese support@technodat.cz
Požadavky zasílejte na e-mail: support@technodat.cz
V dotazech k problémům se software prosím uvádějte verzi produktu a případné service packy, operační systém.
Telefon
- +420 571 894 311
- Pracovníci technické podpory jsou k dispozici v pracovní dny Po-Pá v časech 8:00-16:00